Cherry

Cherry

piątek, 10 sierpnia 2012

Zakupy

Hej dziś ja madzia zrobiłam dziś zakupy w rosmanie i postanowiłam wam pokazać co kupiłam .
A więc zaczynamy :

SYNERGEN
anti-pickel-gel

Żel punktowy na wypryski                                                                                                             

SYNERGEN
soft-peeling
Sensibile haut

98782.jpg

                                                                  


















Niewiem czy już wcześniej wam pokazywałam tonik z
KOYNY Protekt Beauty
Przywraca naturalną równowagę i komfort
Cera sucha i wrażliwa


I ostatni zakup który używamy obydwie z Edką .
PERFECTA No Problem !

  Sorki troche niewyrażny obraz i nowy lakier

Wibo Express Growth Nude Trends 396

2 komentarze:

  1. Mogłabyś zrobić post o tym jak się sprawdza ten żel punktowy? Bardzo mi na tym zależy ;) Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel się sprawdza się dobrze tylko 9zł w rossmanie
    Polecam !

    OdpowiedzUsuń