Cherry

Cherry

czwartek, 16 sierpnia 2012

Hej dziś ja Madzia na prośbę Szczęśliwa00 .
Post będzie krótki i o kosmetykach .
Jak wiecie kupiłam ostatnio żel punktowy do pryszczy .
Mam go dopiero  tydzień więc nie idzie opisać idealnych efektów ale skutkuje.
Pryszcze się nieco pomniejszyły ale w dbaniu o cerę nie chodzi tylko o używanie preparatów 
ale też o dobrze dobraną dietę !!! 
Definicja - Dieta - To niekoniecznie znaczy ograniczanie wszystkiego co smaczne .
można połączyć smaczne ze zdrowym i będą lepsze efekty.A słodycze każdy lubi i to nic złego zjeść 
od czasu do czasu cukierka lub kostkę czekolad.
Porady na temat odżywiania się :
- Trzeba jeść dużo warzyw i owoców  
- Pić dużo wody
- Jeść mało nabiału (Ser , mleko) 
 (Mało to nie znaczy wcale )
- Można robić napary z rumianku 
           
                                                        Napary z Rumianku instrukcja 

  Rzeczy potrzebne :
- Miska 
-Gorąca woda
-Herbata rumiankowa
-Ręcznik

 1) Pierwsze stawiany na stole miskę.
 2) Wsadzamy 3 herbatki do miski    
 3) Wstawiamy czajnik z wodą i czekamy aż się 
     zagotuje woda 
 4) Woda zagotowana ? Wlewamy wodę z czajnika do miski 
 5) Trzymamy twarz 15 cm nad miską i przykrywamy głowę ręcznikiem
     Tak przez 10 min

                                                    Powodzenia proszę się nie poparzyć !!!

   Niedługo mam urodziny więc dostałam od mojego brata i jego dziewczyny prezent .
   Sami zobaczcie :

Róż do policzków 
Firmy : TCW -The color workshop BLUSH 
Cień do powiek zielony
Firmy : TCW -Tee color workshop EYESHADOW

Pozdrawiam

2 komentarze: