Cherry

Cherry

piątek, 6 lipca 2012

Hej Wam ! ♥ Dziś pokażę wam mój zakup z przed paru dni :

                       
Jestem z niego mega zadowolona :) Świetnie się sprawuje, ma 5 funkcji w jednym kroku:
*oczyszcza - Tak, super oczyszcza, skóra twarzy jest po nim gładka i świetna w dotyku.
*peelinguje - Owszem :) Dla niektórych osób może on być trochę za mocny, ale dla mnie jest świetny.
*matuje - Po nim skóra jest zmatowiona.
*zwalcza bakterie - Myślę, że tak, ponieważ nie ma już tylu pryszczy i nieproszonych gości, których oczywiście nie chcemy :)
*nie podrażnia - Jak już wcześniej wspomniałam, może on być trochę za mocny dla niektórych osób, ale u mnie nie podrażnia i się z tego cieszę :P

Jest on dostępny w Rossmannie :) Kosztuje około 15 zł. Nie pamiętam dokładnej ceny. Polecam wam go! Jest naprawdę super :)

Edka ♥ Podrawiam

1 komentarz:

  1. U mnie się nie sprawdził :/
    Strasznie zapychał mi skórę przez co pojawiały sie niespodzianki.
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :-)
    pozdrawiam, Patt

    OdpowiedzUsuń