Cherry

Cherry

czwartek, 5 lipca 2012

Hej tu Edka :D Strasznie mi się nudzi i nie mam co robić, więc pomyślałam, że coś wystukam :)
Właśnie piszę sms-ki z Madzią :* Jej też się nudzi :P Może jutro dostane mojego psa, ale jeszcze nie wiadomo :D. Tak w ogóle to o mojego przyszłego psa prosiłam rodziców około 2 lata.... Tak dłuuuugo, ale w końcu się doczekam ! ♥ To będzie chłopak :D Jeśli macie jakieś pomysły na imię to piszcie w komentarzach, chętnie poczytam i może skorzystam :) Bardzo się cieszę ;) Mam też kota i jutro lub pojutrze dodam zdjęcia :D To jest dachowiec, ma na imię Szilka, ale to chłopak, bo gdy był mały to nie wiedzieliśmy czy to chłopiec czy dziewczynka, a że już się przyzwyczaił do tego imienia tak pozostało :)) Więc dodam te zdjęcia, zrobię mu sesję hehe :D Ok, do jutra, papa
Edka :*♥
Dodawajcie komentarze ! ;P

                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz