Cherry

Cherry

niedziela, 26 lutego 2012

Piosenka napisana przez Edzię dla Madziuli

"Ty jedyna"
 Ty zawsze mi pomożesz w najtrudniejszych momentach. Rozumiesz mnie jak nikt inny. Opierdolić potrafisz, lecz także wspierać. Jestem ci za to wdzięczna! Gdy mówię : "To nie ma sensu", ty odpowiadasz " Dasz radę maleńka". Jak mam problem zawsze mogę się do ciebie zwrócić o pomoc, nie ważne o jakiej porze. O 2 w nocy odbierzesz telefon. Wiem, że mogę na ciebie liczyć... ale nie wiem czy to wszystko ma jeszcze jakiś sens. Jednym słowem jestem beznadziejna! Niedługo przyjdziesz na mój pogrzeb, pożegnasz się ze mną. O tak! Tylko tego mi trzeba. Trzymam za ciebie kciuki, żeby ci się ze wszystkim udało... Wtedy już beze mnie będzie ci lepiej. Ja i tak tylko obarczam cię problemami. Już niedługo odetchniesz. Wtedy będzie ci dobrze... Wiedz tylko, że będę za tobą tęsknić najbardziej. Jak przyjdzie też na ciebie czas to przeprowadzę cię na tamten świat. Znów będziemy razem bez problemów i zmartwień. Ja na ciebie poczekam, ty się nie spiesz na drugą stronę. Tak będzie lepiej dla nas oboje. Teraz po prostu dziękuję ci za wszystko i żegnam się z tobą, pa maleńka!

Wtedy miałam mały kryzys, ale minął, bo mi pomogła moja Madziula ♥♥♥ :**

                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz